Mallis- Stolt Tvåbarnsmor

Alla inlägg under augusti 2009

Av malin sjöström - 3 augusti 2009 23:14

Det var länge sedan jag skrev något, har inte orkat sitta vid datorn så mycket. Har jobbat en del på HC, samt pysslat en del här hemma. Vill få en del gjort innan lillen kommer. Så tröttheten infinner sig. Det inte bara att släpa runt på en otymplig kropp och desutom ha foglossningar som gör det omöjligt att gå, mer än till och från bilen samt dom korta sträckor det är på jobbet.  Få försöka att uppdatera så mycket det går i mellanåt.


I dag har jag anmält Utzi till utställningen i Sandviken den 5-6 september

det ska bli skoj. Förhoppninghvis kan jag röra mig någon meter i ringen... hummmmm. Behöver inte springa med henne, på det viset är det bra med en mindre hund. Tänkte lägga lite krut på vovvarna så för vi se vart det leder.

Skulle behöva hitta någon som är bra på att trimma hundar, som har koll på pumi.. Har ju inte jätte koll på trimning på pumi måste jag erkänna.


Nu ska jag hoppa i säng. ... nya tag i morgon.




Ovido - Quiz & Flashcards